Dutchfubar
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dutchfubar

Dutchfubar Modern Weapons @|mod
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 DF minder?

Ga naar beneden 
+2
BAZ
Red-One
6 plaatsers
AuteurBericht
Red-One
Leutnant
Leutnant
Red-One


Aantal berichten : 64
Leeftijd : 45
Woonplaats : Bergen op Zoom
Registration date : 15-09-08

DF minder? Empty
BerichtOnderwerp: DF minder?   DF minder? I_icon_minitimedi dec 02, 2008 7:48 pm

He jongens even over hoe het reilt en zeilt op DF ligt het nu aan mijn of word het gewoon minder op DF je mag van mijn rustig weten dat ik er steeds minder zin in gaar krijgen om op DF te spelen de afspraken die zijn gemaakt wordeen een beetje uit de lucht geschoten en der zullen heus wel mensen bij zijn die zeggen nou dan ga je toch lekker verder kijken maar zo zit ik niet in mekaar ik weet ook niet of ik de enigste benh die er zo over denkt en anders hoor ik het wel de groenten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dutchfubar.eu
BAZ
Soldat
Soldat
BAZ


Aantal berichten : 16
Leeftijd : 59
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 20-11-08

DF minder? Empty
BerichtOnderwerp: DF juist meer.   DF minder? I_icon_minitimewo dec 03, 2008 1:30 am

Hallo.

Ik weet dat ik nog geen recht van spreken heb omdat ik "net kom kijken", maar ik zie toch vaak een volle server met , over het algemeen, aardige spelers.

Ook zit ik vaak op TS en dat geeft een extra dimensie aan het spel.
Wat de afspraken zijn weet ik niet, maar misschien is dat met persoonlijke gesprekken op te lossen.
Praten is de enige weg naar oplossingen .

Is er iets wat wij (de groentjes) kunnen doen of laten?
Zeg het maar.

Groeten, Baz
Terug naar boven Ga naar beneden
[DF] Slayer
Leutnant
Leutnant
[DF] Slayer


Aantal berichten : 70
Leeftijd : 66
Woonplaats : HOOGERHEIDE
Registration date : 26-08-08

DF minder? Empty
BerichtOnderwerp: Re: DF minder?   DF minder? I_icon_minitimewo dec 03, 2008 8:51 am

he Red, je ziet het inderdaad verkeerd jongen, het gaat hartstikke geweldig met de server, daar we dikwijls volzet zijn en er zelfs mensen moeten wachten om te kunnen meespelen.
De jongens van admin. zijn volop bezig met allerlei nieuwe dingen op poten te zetten en zetten zich daar meer dan voldoende voor in. Dus reden voor klagen hebben we zeker niet .
Zoals je hebt gemerkt zijn er een paar nieuwe members bijgekomen en deze zijn zeer dedicated aan de server en maken er mee een gezellige boel van.
Dus maak je niet ongerust, DF is alive and kicking!!!!

Greetz Slayer
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ofbluesteel.com
grim-ripper
Major
Major
grim-ripper


Aantal berichten : 95
Leeftijd : 53
Woonplaats : Lepelstraat
Registration date : 17-09-08

DF minder? Empty
BerichtOnderwerp: Re: DF minder?   DF minder? I_icon_minitimewo dec 03, 2008 10:49 pm

What a Face
Yoh Red, ik denk dat je vanwege je werk op de verkeerde momenten op DF zit.
s'Middag is het er rustig tot zeer rustig ,maar elke avond zit het toch goed vol hoor.
Hebben de afgelopen twee weken zelf al eens plek moeten maken voor elkaar op de server.
Het gaat echt goed, kom gauw weer eens sávonds game.

Grimmetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://grim-ripper.hyves.nl/
Sqwit

Sqwit


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 60
Woonplaats : Zevenaar
Registration date : 23-11-08

DF minder? Empty
BerichtOnderwerp: Re: DF minder?   DF minder? I_icon_minitimedo dec 04, 2008 12:13 pm

Hallo allemaal,

Ik ben ook een van de groentjes bij jullie.

Heb hiervoor bij JTP in duitsland meegespeeld en ben door hun opmerkzaam geworden op jullie server.

Omdat ik toch al het gedonder bij JTP zat was heb ik me bij jullie aangemeld.

Zonder veel problemen is dit gelukt en ik moet zeggen dat ik me bij jullie al redelijk thuis voel.

Ik zit ook vaak op TS en het is lekker ouwehoeren daar en dat moet ook.

Het spelen van COD is voor mij een uitlaatklep om even van de normale wereld te zijn.

Als ik zie van hoeveel verschillende clans er dagelijks members op onze server zijn dan mogen wij daar best trots op zijn.

Graag wil ik voorstellen om een keer een clanoorlog te spelen tegen mijn oude club JTP.

Indien dit jullie leuk lijkt zal ik de organisatie hiervoor regelen.

Dus Red-one maak je geen zorgen deze server van ons is,mede dankzij de mooie MOD,nog springlevend

Greetz Sqwit
Terug naar boven Ga naar beneden
SNEAKY SOLDIER
Soldat
Soldat
SNEAKY SOLDIER


Aantal berichten : 9
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oost-souburg
Registration date : 05-10-08

DF minder? Empty
BerichtOnderwerp: Druk op de server   DF minder? I_icon_minitimeza dec 06, 2008 11:36 am

Hé RED-ONE

Ik heb het er nog met jou over gehad een week of twee geleden betreffende die trainingen, een beetje gelijk had je wel. Wij waren tot 2x toe de enigste die wachten op de rest voor de training.
Maar dat is bij onze andere Clan leden ook voor gekomen hoor?.
Zelf moet ik de afgelopen weken ervaren dat het s'avonds rond 7 uur heel erg druk word, en net als wat SLAYER zegt je moet wachten tot je op de server kan komen.
Ook wat aanmeldingen van nieuwe Clan-mebers betreft dat zit volgens mij wel goed hoor. DUTCHFUBAR is really alive and KICKING.

He mate nog niet opgeven hoor.

Greetz

SNEAKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





DF minder? Empty
BerichtOnderwerp: Re: DF minder?   DF minder? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
DF minder?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dutchfubar :: Welkom op DutchFubar :: Informatie-
Ga naar: